Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde, og - om mulig - si et par fornuftige ord. *Goethe*



fredag 8. september 2017

Atter en historie fra sykehusoppholdet.  (Greit å ha for mimring!) :D

27. april 2013

Dagens pinlige rapport fra Haukeland på vei ut på permisjon! Kremt...
Jeg hadde ekstreeem høy kjærringfaktor i dag da jeg kjørte rett frem i parkeringsanlegget på Haukeland istedenfor å  svinge. Hvorfor aner jeg ikke! Det knakte og smalt noe gruelig og der sto jeg stokk fast med to hjul foran midtrabatten og to hjul bak. Betongrabatten passet liksom heeelt perfekt til bilens "kurver" mellom for- og bakhjul. Heldigvis var det rolig og få biler og folk i anlegget. To hjelpsomme sikkerhetsfolk kom meg til unnsetning. Den ene kunne ikke dy seg og sa med et glimt i øyet; - "Hadde du tenkt deg snarveien til utgangsbommen, eller??" De to heltene reddet meg i hvert fall ut av situasjonen ved at den ene satte seg i bilen og lirkekjørte bilen over mens den andre løftet bak. Jeg sto med fingrene i ørene og knep øynene igjen i tilfelle, tilfelle! Så nå kjører jeg bil med en skadet felg, et skadet dekk, men - den holder på luften - foreløpig! Flau? JA! Dokumenterte jeg det med mitt fantastiske mobilkamera?? NEI..

Den rabatten er fjernet i dag! Jeg luuurer på hvorfor..  

Ingen kommentarer: